Episodul 11 – Ei-Ai Despre viitorul mai mult sau mai puțin inteligent

Începe aici:

INT. SEARĂ – Botoxx

BOTOXX este încununarea aspirațiilor de exclusivitate a oricărui snob. Interior art nouveau, mult aur suflat și oglinzi.

Gabi stă de vorbă cu maitre d’, care îi indică o masă.

NARATOR

Ingredientele unei întâlniri de succes vor face mereu subiectul unor aprigi dezbateri. Dar un lucru este sigur…

Split screen cu domnișoara, respectiv producătorul, însoțite de descrieri (DOMNIȘOARA/PRODUCĂTORUL), sub formă de subtitrări.

NARATOR

… e bine să știi cu cine ai de a face.

Descrierile se schimbă între ele.

Split screen cu reacțiile lui Gabi: neplăcut surprins de faptul că cea pe care o crede verișoara tinerei de la club s-a prezentat în formă masculină, respectiv plăcut surprins că producătorul este o ea.

NARATOR

Bun, și acum… să înceapă balamucul.

cut to:

club ei-ai diana sabau

INT. Botoxx – mai târziu (Gabi și domnișoara)

Domnișoara tocmai termină de comandat. Gabi o soarbe deloc discret din ochi. Ea îl observă și îi zâmbește.

DOMNIȘOARA – E vreo problemă?

GABI – Deloc! Doar că ești… mult mai…mai… decât ceilalți cu care am avut de-a face.

DOMNIȘOARA (descumpănită) – Cei…lalți?

GABI – Și ocazionalele „celelalte”, e drept. Sunt un tip deschis, să nu mă înțelegi greșit. În definitiv, o femeie poate face tot ce face un bărbat… cu un pic de încurajare.

Domnișoara ia o gură zdravănă de vin și pare tulburată.

PEODUCĂTORUL (off-screen) – E vreo problemă?

cut to:

INT. BOTOXX – Gabi și Producătorul

Gabi se fâțâie în scaun, vizibil jenat de ceva. Producătorul a terminat de consultat meniul.

PRODUCĂTORUL – Te văd cam agitat.

GABI – Nu, nu… adică… (inspiră adânc). Uite care-i treaba: sunt sigur că ești un om super, dar nu prea mă simt în largul meu în situația asta.

PRODUCĂTORUL – Relaxează-te! Presupun că îți faci probleme în legătură cu cât control vei avea asupra procesului. Nu vei fi restricționat în mod inutil, fii liniștit.

GABI – Mda, dar vezi tu, problema mea e mai degrabă că nu pot lucra cu ceea ce-mi oferi tu.

PRODUCĂTORUL – Cu materialul sursă?

DOMNIȘOARA (off-screen) – De unde știi dacă nici n-ai încercat?

cut to:

INT. BOTOXX – GABI șI Domnișoara

Domnișoara îl îmbie pe Gabi să guste un aperitiv. La insistențele ei, cedează.

GABI – Mmm… ai dreptate. E bun.

DOMNIȘOARA – Așa-i?

GABI – Îmi place când insiști.

DOMNIȘOARA – Și mie când cedezi.

PRODUCĂTORUL (off-screen) – Bine, hai să nu mai pierdem timpul tatonând terenul.

cut to:

INT. BOTOXX – GABI șI PRODUCĂTORUL

PRODUCĂTORUL – Să vorbim deschis, amândoi, despre ce ne dorim.

cut to:

INT. BOTOXX – GABI șI DOMNIȘOARA

GABI – Eu… eu dintotdeauna mi-am dorit să fiu un pionier, să forțez limitele – atât ale mele…

cut to:

INT. BOTOXX – GABI șI PRODUCĂTORUL

PRODUCĂTORUL – Îți cer doar o minte deschisă…

GABI – Nu.

PRODUCĂTORUL – … și puțină flexibilitate.

GABI – Oh, zei… NU!

cut to:

INT. BOTOXX – GABI șI DOMNIȘOARA

GABI – … cât și ale celorlalți.

Domnișoara îl privește cu interes.

DOMNIȘOARA – Interesant. Uite dacă tot mi-ai vorbit așa de deschis despre dorințele tale, voi face și eu la fel…

GABI (off-screen) – Vreau să te duci și să folosești prima cabină de schimb(-are) care îți iese în cale.

cut to:

INT. BOTOXX – Gabi și Producătorul

PRODUCĂTORUL – Poftim?

GABI – Ce n-ai înțeles?

PRODUCĂTORUL – Partea în care îmi ceri să mă conformez cine știe cărui gen de fetiș de-al tău legat de locul de muncă doar pentru a obține ceva din întrevederea asta.

GABI – Nu e niciun fetiș. Ia-o ca pe o condiție ne-negociabilă. Dacă vrei să ai ceva de-a face cu mine, bineînțeles.

PRODUCĂTORUL – Ia ascultă, nemernicule! E drept că mi-ai fost recomandat și tot drept e că nu prea mulți s-au înghesuit să mi se alăture…

GABI – Nu mă mir…

PRODUCĂTORUL – … dar cred că și tu ai nevoie de mine cel puțin la fel de mult cum am eu de tine.

GABI – Conversația asta nu are niciun rost dacă în următoarele cinci minute nu stau de vorbă cu o pereche de sâni.

Producătorul îi azvârle conținutul paharului său între ochi, ieșind apoi furtunos.

OSPĂTARUL se apropie și îi înmânează lui Gabi un șervet.

PRIM-PLAN:

Gabi începe să se șteargă pe față.

CROSSFADE:

INT. BOTOXX – Gabi și Domnișoara

Gabi ștergându-se la gură cu un șervet. Termină și zâmbește. Domnișoara îi răspunde tot cu un zâmbet.

GABI – Mă bucur că măcar întâlnirea asta a ieșit mai bine.

DOMNIȘOARA (schimbându-și brusc dispoziția) – Cum adică?

GABI – În comparație cu cea de ieri.

DOMNIȘOARA – Cu cine ai avut tu întâlnire ieri?

GABI – Pff… cu verișoara unei fufe.

Gabi primește o palmă zdravănă.

DOMNIȘOARA – Bine, să nu te mai rețin atunci. Probabil ai și mâine programată o întâlnire. Să nu fii surmenat pentru următoarea fufă.

Se ridică și pleacă. Ospătarul vine cu șampania la gheață. Văzând însă ce s-a întâmplat, ia un șervet, pune câteva cuburi de gheață în el și i-l întinde lui Gabi, pe post de compresă. Stop-cadru.

NARATOR

Nu au fost cele mai reușite întâlniri din viața lui Gabi, dar măcar ce a fost mai rău a trecut, nu? Nu?

INT. BOTOXX – Recepție

Gabi tocmai dă bacșiș ospătarului și apoi, se uită supărat în portmoneul gol. În drum spre ieșire, îl aruncă într-un coș de gunoi.

EXT. SEARĂ – STRADĂ

Cum iese din local, Gabi se ciocnește de DANI, fosta lui prietenă. E o femeie cam de vârsta lui Gabi, mai degrabă energică decât frumoasă. Genul pragmatic-utilitarist în materie de haine, machiaj sau încălțăminte.

woman ei-ai diana sabau

Gabi o privește cu ochii cât cepele.

GABI – Tu…  (revenindu-și din aiureală) Și ce mai faci? Cum te mai maltratează viața?

Se aud apropiindu-se mașini de poliție. Dani se uită în stânga și în dreapta frenetic, îi trântește în brațe lui Gabi un pachet și o ia apoi la fugă. Gabi rămâne nedumerit în mijlocul străzii. POLIȚIȘTII au ajuns la fața locului, și coborând din mașini, o parte fug în direcția aleii înguste pe care a luat-o Dani, iar alți doi, se apropie de Gabi. Se uită la el, apoi la pachet. Gabi le urmărește privirea și, chiar în momentul în care realizează că ceva nu e în regulă, e trântit pe capota unei mașini și i se pun cătușele. Stop cadru pe prim-plan cu fața lui Gabi.

NARATOR

Ok, dar de-acum chiar nu mai are ce rău să se întâmple, nu? Nu?

INT. SEARĂ – APARTAMENTUL LUI GABI

PLAN MEDIU:

TEO (sub forma lui obișnuită, în interiorul imprimantei), FILU și BÎZU, strânși laolaltă, într-o postură conspirativă.

TEO – Și când crezi că ar fi momentul potrivit să le spunem că musafirii vin, dar mai și pleacă?

UNGHI-OPUS-UNGHIULUI:

Pe masa din mijlocul livingului tronează LPE, înconjurat de o serie de figuri familiare de la razia de la Club ASCII. Toți își întorc „privirile” în direcția celor trei și încep să se apropie încet, dar amenințător.

FILU – Eu zic să nu ne grăbim.

Din grupul ce avansează, se remarcă figura impunătoare al lui TOMBERON, care ajungând acum lângă cei trei, se apleacă deasupra lor, intimidant.

După prima reacție de retragere, FILU schimbă tactica.

FILU – Que viva la Revolucion!

Stop cadru.

VA URMA…

Leave a Reply

